måndag, juni 27, 2005

Bloggfrossa & Mannen som blev trött tar semester

Jag hade ett tag seriösa funderingar på att ta in en praktikant på bloggen men kände att det nog är ett för tungt ansvar att lasta någon med.

Från idag och en vecka framåt kommer Bloggfrossa att ligga och gassa i danskland och inte uppdateras alls (om jag inte råkar ramla över en fet uppkoppling därnere i leran) men från den 5/7 är jag tillbaka och då lovar jag er att jag inte tänker lägga fingrarna emellan.

Nu tänker jag tillbringa den närmsta veckan med fysisk utmattning i form av överansträngd ölarm och stenhårt liv i tält där ljudet av fladdrande tältcanvas är din bäste vän. Men också med en mental vila som inte går av för hackor. MITT STÖRSTA PROBLEM KOMMER DEN NÄRMSTA VECKAN VARA OM ÖLEN RÄCKER OCH HUR JAG SKAFFAR NY PÅ ENKLAST MÖJLIGA VIS

allra ödmjukast
/mikebike

1 kommentar:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Här börjar jag läsa. Bara så att du vet.
/Klaus