onsdag, juni 15, 2005

Funderingar...

Känner att jag kanske måste tänka igenom mitt mål med den här bloggen. Missförstå mig rätt. Jag gillar att ha detta utrymmet att ventilera på men jag kanske bör hålla ihop det lite bättre. Ändra ton eller nåt. Dedikera den åt någon eller något - kanske ett speciellt ämne?

Steg ett blir att byta namn på hela bloggen känner jag. MikeBikes bloggfrossa, fy fan vad fantasilöst. Bloggfrossa är rätt ok. Det anspelar på gamla synder. Min hemsida om hockeyfrillor hette ju Hockeyfrossa.
Hmmm... Svårt det där. Men jag har kommit på att jag börjar bli utled på en massa saker och lätt eldar upp mig. Jag känner att gränsen är nådd för vissa saker. Hela livet går ut på att folk över en i näringskedjan bara matar på och på och på med en massa skit och MES som man är köper man allt.

Givetvis är jag för feg för att göra nåt åt det på riktigt så min blogg får återigen agera ventil.

Jag återkommer med namnet!

Inga kommentarer: