måndag, augusti 01, 2005

Stefan holm - Extra allt!

Jag fick precis reda på lite exklusivt skvaller om Holmajäveln av en extremt tillförlitlig norrländsk källa tillika vän. Hon har tidigare hållt honom bakom ryggen lite eftersom han tydligen läser mycket böcker (min vän studerar till bibliotekarie) men börjar bli duktigt trött på honom. Skönt att hon är på rätt spår nu. Iallafall berättade hon att Holm tydligen hade byggt sin egen hemsida, alldeles själv. Han är så händig den killen alltså. Han kan trycka både guldtröjor och göra hemsidor. Sedan är han ju sådär mysigt lillgammal, allmänbildad och käck som man inte tror att en höjdhoppare kan vara.

Fan, jag tror att allas våran sommartorpar-Ernst får passa sig så att inte mister putrumpa tar platsen som alla kvinnors dröm... Shit hemska tanke. Ernst kan jag ta... det kan jag tillochmed bli lite förtjust av bara tanken... men Stefan Fucking Holm. Då vet jag inte vad jag gör alltså. Då kommer jag snart komma att bli i akut behov av sluten psykvård.

Inga kommentarer: