fredag, augusti 05, 2005

Stefan Holm är en Sellout!

Jag har fått många frågor per mail om varför jag hyser ett sådant förakt för Stefan Holm. Jag måste säga att jag ställer mig helt oförstående till frågan. Är det ingen annan som förstår vilket as han är? Vilken bluff och nu dessutom sellout.

Jag läste precis att hans nya huvudsponsor är McDonalds. McDonalds!!! Vad mer behöver sägas för att alla skall förstå att killen inte har alla läsk i backen. Mammon verkar tilltala även Sveriges helyllemysiga höjdhoppare nummer ett. Sann idrottsanda att signa upp ett fett kontrakt med världens meste skräpmatsjätte. Trovärdigt också. Holm ser ju verkligen ut att leva på McFeast.

Holmgångajäveln är lite för fin för att träna ihop med sina lagkamrater också. OS-medaljen verkar ha gått rätt upp i hjärnan som hybriskokain på honom. Så förmäten han ser ut. Han lyckas knappast dölja sin självgodhet men ändå så verkar sverige älska honom... jaja jag säger då det. Allt har sin tid och när holm börjar riva ut sig så får vi se hur älskad han verkligen är.

Gissa vem som ska stå först i ledet och skratta då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller dig om ryggen i Holmföraktet. Ögonblicket då jag fick reda på guldtröjsanningen började det blomstra massor av färgglatt på min hatåker. Och jag skördar så fort jag hör "Holm". Den jäveln är inget annat än en tråkig happymeal med leksaken i baken.