fredag, november 04, 2005

Hamburgerbaren "Hamburgerbaren"

Katastrof!

Var på lunch nu på hamburgerbaren "Hamburgerbaren" på Andra Långgatan, Göteborg. De har alltid varit de vassaste i stan på burgare och sån stuff. Proffsiga, trevliga och klarat ett högt lunchtryck. Men nu har den legendariska hamburgerbaren fått en ny ägare. En riktig klåpare om ni frågar mig.

Idag kommer jag och min kollega P in på sen lunch och beställer varsin liten ostbaconburgare med stor respektive liten frites. Easy peasy. ingen kö, ingen stress. Ändå lyckas den nya ägaren fucka upp hela vår beställning. Inget blev rätt. Han frågade oss tio gånger om våra beställningar.
Hur kan det vara så svårt? Det är ju inte rocketscience direkt. Jävla amatör!

Dessutom har han höjt priset med två spänn typ. Plötsligt måste man antingen ha växel eller få en jävla massa växel. Vansinne!

6 kommentarer:

Anonym sa...

OH NO! Har vart där en gång bara, men den var ju en HIT! Men de nya kanske blir bättre?! Inte för att jag tror det..

Anonym sa...

jag misstänker att hamburgerbaren samarbetar med det vita huset bredvid...

mikebike sa...

tell me more please!

Anonym sa...

men va fan, den bästa burgarbaren ligger på Karl Johansgatan o heter Nikolinas.

Testa den eller har du varit där mike?

Anonym sa...

den misstanken var bara en känsla jag fick. visst delar dem bakgård... men jag har inga belägg

Anonym sa...

Jag trodde Bengans hamburgare fortfarande var bäst i GBG. Men det är ett tag sen jag bodde där.