onsdag, juni 14, 2006

Bajsa på sig

Jag kollade mina loggar igår och la märke till att man kan hamna här av väldigt olika anledningar. Milt uttyck.

Det är väldigt smickrande att någon googlat "tuffast på berget" och hamnat hos mig. Första plats iallafall.

Av någon anledning känns det inte alls lika smickrande att någon sökt på "bajsa på sig" och sedan lyckats hamna här. Dock inte förrän på tredje sidan, men vadan detta? Hur i helvete gick min blogg och blev en "bajsa-på-sig-blogg"? Ska jag verkligen straffas så hårt bara för att jag skrev om den där tjejen som gick ut i kvällspress och berättade för hela Sverige om sitt "analläckage". Det känns orättvist.

Åhh, nu kom jag på att alla ord man använder hamnar hos sökmotorerna till slut. Einstein. Killen som jobbar med "inter-nätt".

Fan fan fan... undrar vilket palats min blogg hamnar på om man söker på just analläckage. Får kolla upp det.... hang on...

Jägarns förbannade skit också - förstaplats.


Vid närmare eftertanke:
Japp jag inser att genom att välja den fina titeln så kommer jag snart vara innehavare till förstaplatsen av googlingen "bajsa på sig" också. Men det är en störning jag har, kan jag ta en första plats då gör jag det. Det kommer troligen ut av att jag aldrig kom först när jag var liten. Aldrig.

39 kommentarer:

Anonym sa...

Googla på tjyvtipp. Nu är det jag som restar mitt case. Idag är en underbar dag... :-D

mikebike sa...

är det, hur så?

Maja sa...

Jag hittade till din (då för mig okända) blogg flera gånger i rad en dag när jag försökte googla lite grejer.

Först googlade jag "jag sa shotgun", sedan "peta in en pinne i brasan" och när jag för tredje gången hamnade på din sida igen var jag ju tvungen att läsa skiten! :)

Anonym sa...

Varför söker man på google om "bajsa på sig"????

Herregud man känner sig så frisk, och sund av din blogg. Tack

Nemo sa...

Intö'rnet är stabilt. Det har jag även funnit ut i mina små Ad-words kampanjer. För att få rätt målgrupp. Har jag söktermer som "Spritångest" "Antabus" "Delirium" så får jag förmodeligen bättre träff på min målgrupp. Kommer eventuellt att komplettera med "Folkölsromantik", "Hultsfredsfestival" och "Öresundsbussar" ;-)

Stefan sa...

jag säger bara "pumphagel dröm" and up poppar ...?

Anonym sa...

Jag hittade hit via en av mina gamla favoritsidor vilken tyvärr inte uppdateras längre.

Varför kan du inte göra en VM-uppdatering med Chippen och Magnus Hedman.

När man inte kan göra frillorna tillräckligt fula, då går man back to basics och klipper Hockey igen.

mikebike sa...

M: ja fan vad lustigt hur det kan bli. hoppas du stannar ett tag.

luca: ja vad ska jag säga. youre welcome.

Nemo: ja det gäller att rikta sig nemo.

Stefan: det kan inte ha reggats än... har det? crazy world isåfall.

mikebike sa...

jeffrey: syftar du på hockeyfrossa? jag vet inte om jag kommer öppna det projektet igen. jag hatade mig själv lite för att jag gjorde sidan tillslut. det var allt folk förknippade mig med. deppigt nästan.

men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Anonym sa...

sök på "seriemördarhockey"

Anonym sa...

Lebowski:

Serimördarhochey är en härlig frisyr. Tänk dig en nyfrälst amerikansk "family values" bild där den sportiga sonen har hockeyfrilla. Det är en sådan look.

Sedan är det bara att springa så fort man kan innan de kommer och täcker ens hud med bibelsidor tills man kvävs...


Hur går det med irakilooken Mike? En välansad sådan mustach med folköl på en uteplats varje kväll och så nyskrynklad hawaiskjorta. När kommer filmen?

Silverfisken sa...

Vet du vad? I och med denna min kommentar kommer du att hamna på topplistan genom ordet "blöjsex" också.

Och "tio meter kuk"

Och "analfanfar"

Vänta bara.

Anonym sa...

haha nu är du först mike, först, störst och bäst! Sug på den du!
kram!

mikebike sa...

mr silver: analfanfar - det kan fanimej vara det roligaste ordet jag hört i år. kanske ever... hahaha ja rock on. låt migf toppa pervo googlandet. bättre folk kommer hit än till porrindustrins mörkaste vatten.

fan det känns so matt jag förbättrar världen lite genom att suga åt mig alla bisarrporr-sökord.

jag är nog en god människa trots allt;)

mikebike sa...

att det gick så fort att knipa första plats i "bajsa på sig" googlet... det trodde jag aldrig.

fan vad fint, tack för info nellie ;)

Stefan sa...

Silverfisken hahhhhahaaaa...jösses nu gav du mig en idé på hur man kan spöka omkring bland bloggarna...

om du finner någon anonymous med sjuka ord postade...let it be known that: det kan vara jag..eller inte

och till mike;

monsterfrossa
ingefrossa
frisyrfrossa
pollenfrossa
barafrossa

mo ha ha ha

Anonym sa...

Jag älskade Hockeyseidan, hur kan du skämmas för den?

I våra medelålders blueskretsar dyker det ibland (ganska ofta) upp en lindrigt nykter filur med en rekorderlig hockey, och inte att förgömma en minst trippel Iraqui.

Ovanför min dator (hemma) har jag en byst av Hjalmar Branting (mannen son namngav centrala Hisingen) han har en mustasch värre än Stalin. Väntar bara på att få honom i skallen en gång när jag skriver för mycket skit.

För övrigt tror jag att en Irokes. skulle matcha Irakiern.

Jag undrar om det inte var Irokeser och inte Mohwawker som hade de där Robbanfrissorna.

Tänk en vertikal Irokes med en horisontal Ikakier under, snacka om formspråk.

Har en vinyl hemma med Litte Steven & the Disciples of Soul. En av musikerna hade en blonderad Mohawk jag har för mig att han hette Jean Beauvoir och polade med en psykologdotter från Hisingen (cirkeln sluten).

En analfanfar för Mike Ratatatatatatatattatatatatatataat

Emi sa...

Jag har haft "mongo från kongo", "kåt i regnkläder" och några andra godingar. Ööh, vad förväntar man sig att hitta? Min blogg tydligen.

Emi sa...

OK nu har jag precis kollat mina stats och mongo från kongo håller i sig men nya på listan är "fula gummistövlar" och "pappa knullade gummistövlar". WTF? Vad är det för fel på folk?

Liston sa...

http://helalistan.blogspot.com/

Jasmin sa...

Alla förstaplatser är av godo.
Per definition.

typ...

Peppe sa...

Oj, vilken skön blogg! Jag e helt hooked.

anna k. sa...

Kära Mike:
Du är härmed utnämnd till hedersmedborgare på den tjejiga lulllullbloggen ..Lantliv i stan..!

Du anar inte hur skönt det är att ha en sida som din där man kan läsa det man inte kan uttrycka, få utlopp för sin "fula" sida - den där man helst inte visar upp för sina läsare.

Man har ju som du nog säkert vet, en läsarkrets att tänka på :) !

You rock my world dear Mr. Bike!

/Anna

Anonym sa...

Du har en del kvar att göra. Att söka på "Rackethora" och "Canasta i gryningen" leder inte hit, förrän möjligen nu. Dock är du helt ensam om "hörnsmuts", det är JAG nöjd med, jävligt underskattat ord..

Andreas sa...

Sjuka sökningar är underbart, jag får min beskärda del jag med =)

mikebike sa...

stefan: tack tack;) du är en riktig liten helper..

jeffrey: nä jag skäms inte. det jag hatade var att den blev min identitet som bloggen börjar bli... fast bloggen är bredare åtminstone. jag är nog bättre i text än irl tyvärr.

emma: pappa knullade gummistövlar... ja det var nytt. damn alltså vilket folk det finns;)

liston: ska kolla alldeles strax.

jasmin: jo nog är det så alltid. var det inte wasp som sa att all publicitet är bra publicitet. legendariskt.

peppe: åh vad kul... its my pleasure to have you. välkommen.

Lantliv: hel lantlivsanna. fan vad fint av dig. ja du har en fin blogg. kom hit och lev ut du är mer än välkommen... fast dig har jag ju faktiskt sett här förr;)

visst har man en läsekrets att ta hand om. jag försöker så gott jag kan.

jaaan: haha är jag. det ska jag kolla upp. skönt att ha lite kvar att uppleva oxå;)

smultronpaj sa...

Märkligt vad folk googlar på. Hur kommer man på en sån sak?

Anonym sa...

hahahha, oh my god så kul :-)

StringBeanJean sa...

'knulla faster'.

jag försöker fortfarande komma på varför man väljer att googla det. o ganska många gånger också.

Stefan sa...

chixxet - kan det inte vara någon som dolph lundgrenar lite där... typ "fuck snabbare"?

;)

mikebike sa...

smultronpaj: jadu det kan man fråga sig.

emmy: thnx so velly velly much!

chixxet: ja, det kanske är som stefan säger. men jag blir inte förvånad över nåt längre. iallafall vill jag ge sken av det.

stefan: att "dolphlundgrena"... härmed befäster jag det;)

Anonym sa...

fan vad folk som kommenterar nuförtiden, du har blivit riktigt folklig :) grattis

Anonym sa...

Din blogg kan bli som ett sorts amerika för snuskhummrar. Grattis... eller något..

Anonym sa...

Penishölster är inte så illa pinkat det heller. Luca brasi undrar varför man söker om "bajsa på sig" och jag har mina funderingar om vad som ligger bakom penishölster. Nej, jag släpper den tankebanan.

Anonym sa...

Förstår du inte? Googlade du på ordet tjyvtipp? Mitt inlägg om det, det jag skrev för någon dag sedan härinne, hamnade överst på listan. Och detta är relevant för att du skrev om att googla och din blogg etc. Jag tycker att dagen är underbar för att MITT inlägg kommer först på listan.

Anonym sa...

du är bäst! :)

lisa sa...

åh sluta retas. och kolla in tuffast i stan. där är det en viss annan person som i alla fall är näst överst. surar... oxh trycker hårt på tangenterna.

Anonym sa...

Jag hamnade här första gången när jag fick för mig att kolla om det var någon annan som tyckte samma som jag om en viss reklam.. "åh nej, diarré", om vi snackar bajsa på sig.
Roligare blev det när jag någon månad senare googlade "jag hatar hisingen" och endast fick en träff (fortfarande fallet)

=D

Anonym sa...

som småskoleläraren sa: kom ihåg att ni alla har vunnit en viktig tävling. När spermien kom fram till ägget! Livets viktigaste tävling, och den vann du!
Martina