måndag, januari 29, 2007

Dagens outfit

In i det längsta har jag försökt förhala överflytt från gamla goa blogger till nya oprövade marker. Jag har trivts bra med gamla betablogger. Har inte riktigt fattatdealen med nya.

Idag gick det dock inte att logga in på gamla. Jag var tvungen att byta, annars ingen mera blogg för mig. Lite övergreppskänsla men visst jag passar mig in i ledet.

Kalla mig gärna bakåtsträvare - jag kallar det sund konservatism. Det är väl sossen i mig som ryser av tanken att hålla på med nya konton och nya inställningar. Jävla jidder. Men nu är det gjort. Och allt gick bra. Tror jag. Det trodde jag inte innan . Jag var faktiskt inställd på att jävelberg nu ryker alla gamla texter. Men jag orkade bara inte stå emot.

Iallafall, här är jag. En gammal bloggare dressad i nya bloggers outfit.

5 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Välkommen till den nya världen! Det var på tiden.

mikebike sa...

haha tackar ska du ha miss sixx

Anonym sa...

Och du ska ha fett me cred för du skiter i bloggrollen.

Stefan sa...

vafan! jag har försökt i flera månader men det är som om de har ett ont öga emot gamle sugbloggarn. får inte skiten att funka alls...funtar på att wordpressa helt nu

grattis i alla fal ;)

Anonym sa...

Wordpress är det enda rätta...