torsdag, april 03, 2008

Appropå bredbandsmisär

Med risk för att bli tjatig så ska jag berätta att jag sitter och gruvar mig lite nu. Ska nämligen arbeta en ansenlig del av dagen på X2000 idag. Fy fan.

Bli inte förvånade om ni under dagen får se en bild på mig, sittade i mitt tågsäte med mina händer på datorns tangentbord på aftonbladet.se. Jag ska se så jävla ledsen och arg ut. Bilden på Lasse Honkanen är ingenting, den jävlen vet inte vad dålig uppkoppling är. Han fattar inte att ingen uppkoppling är bättre än den på X2000. Jag ska fan se till ha vara tårögd på bilden och så ska jag berätta att SJ har betett sig som riktigt storvulna svin.

"De har förstört mitt liv!", ska rubriken skaldera.

7 kommentarer:

Anonym sa...

kan inte jag få vara med på ett hörn och hytta med näven?

hytta med näven är underskattat som fan när det gäller att symbolisera ilska.

snälla???

*ned på knäna*

Anonym sa...

Du måste photoshoppa in en röd hand på ena kinden med. Som visar hur SJ's svek är som ett slag i ansiktet.

Lycka till. Själv ska jag ha sex för första gången med min nya tjej i helgen. Ska bli schuukt kul.

Anonym sa...

SÄMRE än den på X2000 menar du väl?

Grovt Initiativ sa...

jag längtar så till om en exakt månad då jag ska sitta på x2000 första klass och se precis hur illa situationen är. mycket nyfiken.

Anonym sa...

No probs! Internet funkar bra på X2000! Jo fy fan, det gör faktiskt så.

Anonym sa...

http://shop.crocs.com/pc-1174-4-cyprus.aspx?reqid=1174&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear§ion=products

Vet inte om du känner till att Foppa-toffeln nu finns som högklackat. Vet ju hur mycket du gillar Foppa-toffeln liksom ;)

Lintin sa...

Du borde få med din unge på något hörn, inte bara på bilden utan typ med "Juniorette hade sett fram emot att surfa smidigt på tåget i flera månader! Hur ska jag kunna förklara det här för henne?"