torsdag, november 06, 2008

Gruppmassage

Jag var iväg på ett möte nyligen och det första jag möttes av innanför entrédörren var en halvskrynklig utprintad A4 uppsatt i en plastficka på väggen.



Budskapet var tydligt. Sånt gillar jag. Och eftersom pilen pekade mot källartrappan fick jag uppfattningen att det vankades någon form av massage i källaren. Skönt.

Samtidigt förbryllades jag en smula av den fantastiskt överfyndiga undertexten. Det var något läskigt över det hela. Uppenbarligen fanns någon form av massagegäng där nere, härförda av en man som med stor sannolikhet hette Lars. Jag fick en känsla av att det inte rörde sig om vanlig avslappningsmassage direkt. Det verkade ju inte bättre än att det försiggick någon form av gruppmassage i källaren. Jag rös och började tänka på ett program jag såg på tv3 för länge sedan som handlade om prostatamassage. Tur att vi skulle till översta våningen.

Fy fan. Massörer har rätt starka nypor alltså. Tänk att bli gängpullad i baken av ett helt massage-team. Brrr. Ingen bra tanke.

20 kommentarer:

Donny H sa...

Så länge ledaren heter Lars så är det väl lugnt? Take me to your leader!

mikebike sa...

Hahah... ja det hade varit mycket värre och det var team conny massage :)

Anonym sa...

Team Brottar-Britta hade då väckt min nyfikenhet!

Anonym sa...

Varför skulle de ge sig på din röv i massageteamet- är den överansträngd?

-Luca

Anonym sa...

Ha ha ha....gängpullad måste vara dagens ord! Fy fan, och av ett par män med grova fingrar dessutom.

adde

mikebike sa...

mrabroc: haha ja brottar-biggan och co.

luca: jag vet inte. fick bara för mig att det inte var traditionell massage det rörde sig om. jag vet inte varför men den skylten i den miljön gav med inga spa-vibbar direkt.

adde: haha take it away...

Anonym sa...

Undrans om det ens är en pil. Det kanske är ett svårt massageredskap. Hjeeeelp

mikebike sa...

fbg: en plog av något slag?

Anonym sa...

Just så. Som synes är handtaget utformat så att mången hand får plats.

The Girls Of Florida sa...

Hjälp, tänk om det är Lars Leijonborg och hans läskiga röst.

PGW sa...

Kan garantera att Lars både är seriös och duktig massör :-) Men varför är stackarn deporterad till källaren?

mikebike sa...

florida: ahhh ja tänk om. allt är möjligt.

Anonym sa...

Fy Mike. Gängpullad. Vart får du alla fula ord ifrån?

Vitriol sa...

Massage-team låter lite grann som bastuklubb. Maybe you're on to something.

mikebike sa...

anonym: ja du jag vet inte.

vitriol: klart som fan att jag är något på spåren :)

Anonym sa...

team lars massage har en väldigt anonym och folktom monter på hälsomässan i helgen, jag var där idag. ingen lars och ingen massage så långt jag kunde se.

Cliff Hanger sa...

Hehe... det är ingen vacker bild du målar upp. :-)

Apropå detta MÅSTE jag bara få ful-länka till ett blogginlägg jag skrev om när jag var i naprapatens grepp. Du måste läsa detta:

http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/2007/10/i-naprapatens-grepp.html

(eller sök på "I naprapatens grepp" på min blogg).

Kapybaran sa...

alternativt är de ett team som ger Lars massage?

Anonym sa...

Du är ganska grabbig va? Höhö osv.

Anonym sa...

Team Lars massage är ett massageställe i Uppsala och jag vet inte om dom har en skrynklig plastficka i trappuppgången men dom har en stor skylt ute mot gatan. Säger man namnet snabbt blir det lätt fel...lasch maschas typ.