onsdag, september 16, 2009

Ryssland pratar ut...

Han ville bli känd som the coolest male cat in town. Majornas häradsbetäckare numero uno. Men något har hänt sedan J lämnade in stackarn på en så kallad scrotum removal för ett tag sedan. Han verkar ha ändrat inställning till livet något... eller lever han i förnekelse?

Ett är klart. Män är sårbara (så även kattmän) och det är ju viktigt att våga prata om sånt.



Hjälp någon att prata ut om sin sårbarhet på på www.manligsarbarhet.se.



Etiketter:

19 kommentarer:

Gabbe sa...

Hahaha, bra!

(men på sista sliden står det Rysland, ett s...)

mikebike sa...

Gabbe: haha jag vet. slarv. attans jävla skit :)

Polly Pretty Pants sa...

Fy faaaaaaaaaaan va roligt!!!

mikebike sa...

Polly: hahaha tack så mycket. kul att du gillar den. Gör en egen "prata -ut-film" vettja:) och maila länken Då blir jag jätteglad!

Kalla Kåre sa...

Underbart! Och tänk att Ryssland har en så skön halländsk dialekt. Det låter lite Peter Wahlbeck om den lille gynnaren.

Kalla Kåre sa...

Jag var naturligtvis tvungen att göra en:

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=7a5bfb5d9df7b329c86c760261ff6fd09afba894

mikebike sa...

Kalla Kåre: Hahaha underbart! Holm... så bra!

Anonym sa...

hahhaaaaa Ryssland : )

Jag gjorde denna idag då jag inte tordes hijacka någon manlig bekants ansikte & posta. Tycker det blev bra, speciellt med restaurangtvivlet i början:

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=a738d1143b1e7269bc35a35910d0fbfd36181f16

/T

Anonym sa...

Haaaahooohaaaaahiiii....ajajaj..min mage...hahahhahafniss fniss.
Så himla roligt!
Ryssland, Holm och den ledsna hästen.
Det är inte lätt med manlig sårbarhet, det har jag ju förstått. Men att ni vågar komma ut ur garderoben och prata om den, det var ju beundransvärt ;))
/Mia

mikebike sa...

T: haha... vad kul att du gjorde en.

Mia: haha ja man måste våga prata ut.

AnnaPanna sa...

1. Åherreguud.
2. Så himla kul!

Var HITTAR du allt ??

Daniel sa...

Skrev just ett inlägg om skillnaden mellan finska och svenska män. Och du trampar på spiken.

Vi måste börja tala ut. NU.

mikebike sa...

AnnaPanna:

1. Hahaha.
2. Vad roligt att du tycker det.

Jag är en av de som gjort kampanjen.

Daniel: Det kommer strax finnas en på finska också.

Kalla Kåre sa...

Det här var ju för jävla skoj. Jag var tvungen att göra en till:

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=bf1059fdb9a315c5a90548bb29cb68ec165a25d1

Kalla Kåre sa...

Å en till...

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=72891219f06f8e6579b2bcfb7b88827e07690611

Anonym sa...

Varför trodde jag att jag skulle få höra göteborgsdialekt i detta klipp?

Anonym sa...

Hahaha. Stackars katt. Han behöver nog gå till kattpsyk.

Igelkott sa...

Hahaha, GRYM kampanj! :)

Igelkott sa...

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=078ceeb05381d7a14046400e4a749462eb297a5d