onsdag, juli 07, 2010

På begäran - Blå skottet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vaaaa!!! Iskallt, där bodde jag för 10 år sen, jädrigt mysiga innergårdar där.

Anonym sa...

Japp, det var den cykeln det... hur länge tror du att en sådan klenod får stå kvar och Ni är på semester =)) Hoppas att du bultat fast den i väggen.

Johan I Majorna

Burgschki sa...

Eftersom jag älskar cykling, är tillsammans med en snubbe som vuxit upp i sin pappas sportcyklistaffär (affären är en hobby, svärfar är fysik och mattelärare)och då jag har en massa kompisar som jobbar som cykelbud i Hamburg och regelbundet deltar i alleycats så tar jag mig friheten att betygsätta Blå Skottet.

Plus för att den inte har så mycket skit och grejer på sig som gör den tyngre. Plus för att den är stilig.

Minus för att den inte ser snabb ut och antagligen inte duger till långa färder.

Den får 6 cyklar av 10 från mig.

Nalle sa...

Vilka minnen.... Hade en likadan
*undrar var fasiken den är nu*

mikebike sa...

anonym: haha kool.

Johan: Jag har ögon överallt i kvarteret. Försvinner blå skottet. försvinner personen som bär ansvaret också.

Burgschki: haha vaffan. 6 cyklar. det är inte gott nog. den är värd minst nio. men jag gillar din analys. men skenet bedrar. den är fan råsnabb :)

Nalle: det är de bästa.