lördag, juli 03, 2010

Rent hus

Nu har jag gjort det. Gått loss med mitt senaste inköp. Nästrimmern. Jag har gjort rent hus kan man säga och känner mig lenare än en brasiliansk vaxstudio i näsborrarna. Jävlar. Vilken resa. Jag kan andas vettigt igen och känner på både gott och ont hur luften luktar. Kan urskilja doften av en öppnad folköl på hundra meter. Men även rysslands kattlåda. Det visslar inte heller. I'm free as a flying bird, kan man säga.

Kul var det också. Det rasslade i maskinen som när man dammsuger upp ett tappat paket ris från köksgolvet.

9 kommentarer:

Erik F sa...

C'mon. Bilder tack!

(PS. Sitter du och skriver blogginlägg i kalsipperna? Svara till: "Orolig-73")

Go gôbbe från Götet sa...

Trimmade du i och på öronen också? Brukar växa till sig där också . . . har jag hört ;)

Det gäller att ha rätt ljus och tittvinkel för att se hårluddet *tips*


Här är det 30 grader i skuggan för övrigt.

Wagner sa...

Man ska bara ta det i näsan med trimmern. Rasslar det i maskin så tyder det på att en häcksax varit lämpligare.

mikebike sa...

orolig-73: det händer. ganska ofta.

nej inte öron. har inte det problemet där.

wagner: haha ja bara i näsan. sekatör hade kanske varit bättre:)

Mats sa...

Ta även nästa steg.

Detta kära Mikael, är något jag egentligen inte unnar dig ty det är så underbart.

http://www.miwana.se/renassans_nasdusch.asp

Jag kan inte leva utan det. Duschen är dess rätta plats, där kan du obarmhärtigt översanera snoken och respektlöst låta slemmet flöda över din patetiska nakna kropp.

Finns på apoteket, och det är ofarligt att använda det dagligen.

Hälsningar Mats på jobbet.

adde sa...

Inget slår en nyansad snok. Ska bli kul att följa din resa genom kroppens förfall. Såg att du redan fått tips på vad som väntar (ac3). Säkert finns en uppsjö av funktioner som lägger av allt efter som tiden går som kräver ett och annat penibelt inköp. Ser framför mig inlägg om bråck, svamp, inkontinens, vax, håravfall, vårtor, prostata och tårkanaler.

mikebike sa...

mats: haha. nästa steg. fan. jag blir nästan sugen. All in liksom.

adde: jag tror att jag slutar blogga då.

adde sa...

Förresten, om du gjorde nybörjar-misstaget att trimma dig helt ren kan du väl återkomma om hur det känns när det blir vasst stubb?
:)

Andreas i Stockholm sa...

Vänta bara tills du har tre-fyra dagars stubb i näsan och ska göra en djup inandning... det kan stickas rätt skönt när borrarna möter varandra!