söndag, oktober 31, 2010

Oj, dörren springs ner...

I fredags länkade Jennie Hammar till min blogg. Hon hade bett om bloggtips och en Anna (tack) hade tipsat om min modesta lilla blogg bland ett åttiotal andra. Tydligen föll den Jennie på läppen, för hon lyfte fram den som en av fem läsvärda bloggar. Mycket roligt. Dels för att jag ganska sällan blir länkad nu för tiden, dels för att jag nog aldrig blivit länkad av en modebloggare (i alla fall inte en med asmånga läsare) innan. Vi brukar helt enkelt inte dela så många intressen.

Länkningen ledde i alla fall till att min statistik drog iväg och gick bananer. Det är ett jävla rännande här på Bloggfrossa nu. Angenämt. Jag är svinglad för alla mina trogna läsare, men självklart skulle det vara råkul om ni blev ännu fler. Det är en riktig energiinjektion för bloggandet vill jag lova.

Så imorgon måndag, när jag fyller trettiofyra sura år, tänkte jag ha öppet hus här på bloggen. Alla är välkomna och om ni absolut vill ha något med er kan jag inte tänka mig något bättre än en fet länkning :)

14 kommentarer:

Go gôbbe från Götet sa...

Se där ja! Då dröjer det väl inte länge innan vi får se "Veckans outfit" på Mikebikes krypin. Å så kan du ju passa på att plåta din latte/tekopp/valfri dryck och lägga ut på bloggen . . . dårå.

Stort GRATTIS på födelsedagen!!

Du är alltid länkad så jag vet inte om den kan kallas fet men ändå . . .

As always, keep it up!

Fisken sa...

Grattis!
Då är det nog tyvärr dags för dig och mig att skiljas åt. Det är illa nog att du har göteborgshumortendenser. Om du dessutom är "populär bland modebloggare" då måste jag dra gränsen där.
Det var roligt så länge det varade...

mikebike sa...

Go göbbe: Tack så mycket. Nä det dröjer inte länge alls. Nu drar vi igång. bra namnförslag. "Mickes krypin" får det bli :)

Och tack för länkningen!

mikebike sa...

Fisken: Fuck off! göteborgshumortendenser. vad fan menar du med det? va? va? VAAA?? ;)

jag hatar ju 031-humor.

Hanna sa...

Är läsare sen ett år tillbaka. Ammar vår nya bebis rätt ofta nattetid och passar då på att läsa ( även bakåt i tid) din blogg.
Vi har en egen blogg och min käre make har länkat till din redan. Så jag tassar in här tomhänt är jag rädd.
Men som present kan jag ge dig en siklöja, likt den Bodil Jönsson gav Plura när han fyllde år, istället för "den äran".

Gillar din blogg mycket! Tack för skön underhållning!

XXX sa...

En länkning på 34-årsdagen, nähä du min lille gubbe! Så fina gåvor får man allt vänta med tills man är torr bakom öronen.
Du får helt enkelt nöja dig med mitt uppriktigt menade GRATTIS samt plats på min blogglista där du redan befinner dig.
Ha det gott och fyll ordentligt!

caiman sa...

Grattis önskar en sedan ett antal år trogen läsare!

Spader Ess sa...

Grattis!!

adde sa...

Grattis, Mikebike!

34 år? Har vi känt varandra så länge?

;)

lisa lightning sa...

grattis!

http://3.bp.blogspot.com/_lIXH9yYlYvo/SKalxa6FYWI/AAAAAAAABVY/j7PUQDBbZQw/s1600-h/2modeblogg.jpg

längtar!

Wallflower sa...

Här kommer ett härligt litet inlägg jag snubblade över precis och tänkte på dig!

http://manymen.blogg.se/2010/october/utkast-okt-31-2010.html

mikebike sa...

hanna: haha ok. lkåter bra. tack så mycket.

hemska tvillingen: tack skaruha :)

caiman: hej på dig och tack så mycket.

adde: ja det börjar bli några år nu du :)

lisa lightning: hahaha ja fan så ska jag bli. nu. :)

wallflower: hahah ja visst är han härlig. brrrr. jag ryser.

Linda sa...

Du har redan en udda länkning. Från en trevlig hundblogg. Jo, du vet en sån där där man bara dividerar om kammar och koppel och ränner på utställningar hela tiden. Eller... hur var det nu på den här hundsidan...?

Patricia sa...

Jag hittade hit via Jennie (men är ingen "typisk modebloggarläsare" i övrigt) och gillar verkligen det jag läst hittills, keep it up!