söndag, december 18, 2011

"En go gäng" #13

Killar som gillar lack, läder och gud.

16 kommentarer:

Anonym sa...

KOm att tänka på de där påslakanen som fanns på IKEA, svartvitrandigt med gula bananer. Kan tänka mig att de här grabbarna skulle sova gott i dem.

Stellan sa...

Stryper, med den stora hiten "To hell with the devil." Hade en kompis som diggade detta gäng ruskigt hårt.

Ron Obvious sa...

Det känns väldigt obehagligt att jag omedelbart kände igen dem som det kristna hårdrockbandet Stryper, kända från tidningen Okej.

Nonsensakuten sa...

Mike! Jag vet hur mycket du älskar bacon. Kolla in det här: http://yocheck.ca/bacon.html

Anonym sa...

Solnapack! BLÅVITT!!!

Anonym sa...

Eller är det Streaplers när de hejjade på Häcken?

Nalle sa...

Kom att tänka pà Bumblebee man fràn The Simpsons...

Raggoparden sa...

gillar uppåtpilen på snubben t vänster. Han som har kedjorna i i skrevet..

Anonym sa...

Gamla hederliga Stryper, ca 1985.
Isaiah 53:5

/Kirrin

Spader Ess sa...

Kristen Rock har sällan varit så osmaklig som med Stryper.... :-)

Six sa...

Började genast nynna på en smörig ballad av detta band när jag såg bilden. Finns på ett kassettband nära mig (Maxell C-90).

Anonym sa...

Det är något visst med "kristen" musik. Tillsammans med 1980-tals kitch och "farlig" hårdrock ganska svårt att slå.

-Luca

Anonym sa...

ser dom inte rätt skraja ut? typ nu får vi akta oss så inte nåt riktigt hårdrocksband spöar skiten ur oss och/eller ger oss en monsterwedgie. btw, vilken kategori hockeyfrilla är dessa? en sub-typ eller main category?/Mvh exilväschötten

Åse sa...

Jag skulle vilja säga att dom har två frisyrer i en,hockey och pudelfrilla är ingen bra kombo,att Stryper var kristna visste jag inte,det gör bilden ännu mer obehaglig att titta nu när jag vet att dom dessutom var kristna,jag tänker på bin när jag ser dom

Jäger sa...

STRYPER! Sjukt grymt!

Robbelibobban sa...

Var tvungen att Googla dom, hehehe dom lever tydligen fortfarande...