tisdag, mars 11, 2014

Det verkar inte finnas någon räddning för Graham Elliott


Till slut fick Masterchef-domaren Graham Elliot nog av att se sig själv i spegeln och bestämde sig för att ta tag i sitt liv. Ordentligt också. Han har gjort allt från att sluta spela aukustisk gitarr och äta kakor i sin loge till att lägga om sin livsstil helt och hållet. Han har till och med gått så långt att han har lagt sig under skalpellen och gjort ett ganska drastiskt ingrepp för att få bukt med sitt problem. Men ingenting verkar hjälpa. Han blir fan inte av med de där satans maskeradglasögonen.

6 kommentarer:

Ellet sa...

Haha, kort och koncist.

Frida sa...

HAHAHA :)

mikebike sa...

Ellet: Ja, precis som det ska vara :)

Frida: :)

Anna sa...

Ha!

Men... är jag den enda här som sitter och längtar efter sura renoveringshistorier från ert nya hem? De måste finnas...

Anjo sa...

Lugn, Mike.

Om han tappar några pannor till så glider brillorna av.

Spader Ess sa...

Eftersom jag själv lagt mig under kniven i samma syfte, kan jag förstå varför han behåller glasögonen.

För att folk skall känna igen honom överhuvudtaget. Kan tänka mig att han ibland gör en Fantomen (tar av dom och går som en vanlig människa på stan), och då slipper allt igenkännande. :-)